Particulier en zakelijk
Gebruikt, nieuw en verhuur
Snelle levering uit eigen magazijn (7000 m2)
085-1304205
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Particulier en zakelijk
    Gebruikt, nieuw en verhuur
    Snelle levering uit eigen magazijn (7000 m2)

    Bestellen en betalen

    U kunt bij ons bestellen via deze webshop, per email, via inkooporder, whatsapp of telefonisch. Alles is mogelijk.
    Uiteraard is via onze website wel vaak de makkelijkste manier.

    Offertes kun je aanvragen door een email te sturen of één van onze contactformulieren te gebruiken.

    Vervelend dat er iets mis gaat bij het bestellen. Neem contact met ons op via de telefoon, chat, whatsapp of mail, zodat we u meteen kunnen helpen. +31 85 1304205

    Lukt het niet om de bestelling online te plaatsen? Neem gerust contact met ons op. Wij kijken graag hoe we u kunnen helpen om de bestelling alsnog te plaatsen.

    Ja, dat kan op aanvraag. Neem contact met ons op.

    Regelmatig hebben we kortingsacties met tijdelijke kortingscodes. Houdt hiervoor onze mailing en webshop in de gaten. Of vraag ons gerust om de actuele aanbiedingen via de chat of whatsapp.
    Het is ook mogelijk om een offerte aan te vragen voor een specifieke partij, aantal of set.

    Wil je als eerste op de hoogte zijn van een nieuwe actie of kortingscode? Volg ons dan op social media;
    Linkedin Emtrade of Facebook

    Bezorging en afhalen

    Als alle bestelde artikelen op voorraad zijn en via PostNL verstuurd kan worden, streven wij ernaar uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. In de meeste gevallen zal uw bestelling dan de volgende dag geleverd worden.

    Als er sprake is van een langere levertijd wordt dit gemeld op de productpagina en/of in de winkelwagen.

    Je ontvangt een verzendbevestiging op het moment dat jouw bestelling is verwerkt.

    Op het moment dat de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je per mail een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen. Via de track & trace link kun je ook de tijdsindicatie zien waarop je de bezorger kunt verwachten. Wij kunnen helaas geen invloed uitoefenen op het bezorgmoment van PostNL of opmerkingen meegeven aan de bezorger. 

    In het weekend en op feestdagen worden er geen bestellingen verzonden.

    U ontvangt een track & trace code op het moment dat de bestelling wordt verzonden via PostNL. Neem contact op als u deze niet hebt ontvangen.

    Via andere transporteurs is het vaak niet zo dat een track-trace link gedeeld wordt.
    Vraag naar de actuele leveringsstatus via mail, chat of whatsapp o.v.v. ordernummer.

     

    Wij zijn genoodzaakt de verzendkosten opnieuw in rekening te brengen, als een pakket retour komt door een onjuist of onvolledig opgegeven adres óf als u deze niet op tijd bij een afhaalpunt hebt afgehaald.

    Onze pakketten worden verzonden via PostNL. Wij kunnen helaas geen invloed uitoefenen op het moment dat zij langskomen om je bestelling af te leveren.

    Mocht je niet thuis zijn om het pakket aan te nemen, dan laat de bezorger een kaartje achter in de brievenbus of wordt het pakket afgegeven bij de buren.

    De bestelde producten worden los geleverd in één of meerdere pakketten, wanneer het volume en hoeveelheid van de producten dit toelaat. Als het niet in pakket verstuurd kan worden, wordt het op een pallet verstuurd of met een koerier/transporteur.

    Wij zetten geen producten in elkaar tenzij specifiek vermeldt op de productpagina.

    De verzendkosten worden gecommuniceerd tijdens het bestelproces (in de kassa) en bedragen minimaal 6,95 excl btw voor een pakketzending.

    Het tarief is afhankelijk van het volume, gewicht en de aflever locatie.
    Wij proberen alle bestellingen zo efficiënt mogelijk te verzenden.
    Zie onze klantenservice pagina voor onze tarieven.

    Ophalen in ons eigen magazijn (Dintel 4, 5422VT Gemert of Scheiweg 72, 5421XL Gemert) is mogelijk, liefst op afspraak. Ook kun je de producten hier bekijken voordat je een keuze maakt.

    Ja, wij leveren in heel Europa. De verzendkosten buiten Nederland en België kunnen opgevraagd worden.

    Staat het land van jouw keuze er niet bij? Neem gerust contact met ons op.

    Voorraad en beschikbaarheid

    De levertijd staat vermeld op de productpagina van het betreffende artikel. Ook de beschikbare voorraad (aantal stuks) staat hier vermeld.
    waar mogelijk vermelden we ook het aantal per verpakkingseenheid (doos, pallet, container of vrachtwagen).

    De meeste van onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Mocht het product toch niet op voorraad zijn, dan staat er bij het artikel aangegeven dat het product een langere levertijd heeft.

    Vaak is de nieuwe voorraad van het product al onderweg en kunnen we het alsnog snel naar je versturen. Heb je een vraag over de voorraad? Stuur ons een bericht.

    Wij denken graag met u mee. Zoek je iets dat op dit moment niet wordt aangeboden in onze webshop? Stuur ons een bericht/chat/email en omschrijf hierbij het product waar u naar op zoek bent. Dan kijken wij graag wat we voor je kunnen betekenen!

    Doordat we veel gebruikte goederen en partijen inkopen en verkopen, kan het aanbod verschillen of uitgebreid worden met nieuwe artikelen. We proberen zo veel mogelijk hergebruik van producten, materialen en middelen te stimuleren.

    Service en garantie

    Neem contact met ons op voor verdere afhandeling.
    Beschadigingen zijn in principe alleen van toepassing op artikelen die nieuw aangeboden worden.
    De conditie van gebruikte/refurbished artikelen wordt op de productpagina of in onderling contact gecommuniceerd.

    Wij doen ons uiterste best om alles naar wens te laten verlopen. Mocht je desondanks toch een klacht hebben, horen we dat graag. Wij proberen uiteraard de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

    Heb je een klacht over een geleverd product? 
    Mail ons dan een foto van het gebrek met een beschrijving van de klacht. Heb je ergens anders een klacht over? Laat het ons dan weten door een mail/bericht te sturen.

    Op alle producten die wij leveren geldt de wettelijke garantie, afhankelijk van de conditie van het product (gebruikt, refurbished, nieuw, renew). Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Als een product hier niet aan voldoet, ontvangen wij graag een mail van uw klacht met foto's en beschrijving. Wij nemen dan contact met u op voor een passende oplossing.

    Gebruikte artikelen worden in de conditie geleverd, zoals op de productpagina omschreven staat.

    Retourneren en ruilen

    Mocht het zo zijn dat je toch niet helemaal tevreden bent met de aankoop of als je een product wilt ruilen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst herroepen. Nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de herroeping dient u de artikelen uiterlijk binnen 14 dagen terug te sturen. U kunt ook gebruikmaken van het retourformulier in het orderoverzicht van uw bestelling of door ons een email te sturen met de nodige informatie.

    Retour zenden
    Na de verwerking van jouw retourverzoek, ontvang je een mail met retour instructies. Normaal gesproken zijn de retourkosten voor jouw rekening, tenzij we je een retourlabel / retourzending aanbieden. Afhankelijk van de retourreden, staat van het product en het volume van het product wordt een eerlijke en passende oplossing gekozen.

    Wij vragen je ervoor te zorgen dat artikelen voor verzending goed worden verpakt. Het liefst in de originele verpakking. Op die manier wordt schade tijdens het transport voorkomen. Als producten beschadigd zijn of gebruikerssporen vertonen, behouden wij ons het recht om de waardevermindering in rekening te brengen. Bij een niet meer te verkopen product kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

    Retourprocedure
    Binnen 14 dagen na ontvangst van een artikel, kun je ons laten weten dat je de overeenkomst wilt herroepen.

    Dit is onze retourprocedure:

    1. Stuur een email of vul ons retourformulier in.

    2. Je ontvangt een bevestiging/reactie op de retourmelding.

    3. Je stuurt het pakket of zending retour door deze af te geven bij een PostNL punt of via een vervoerder. Wij raden je aan het verzendbewijs te bewaren.

    4. Het bedrag (verminderd met eventuele retournamekosten) worden teruggestort. Meestal op dezelfde manier als dat de betaling door jou gedaan is.

    Omruilen
    Het is mogelijk om een artikel om te ruilen, uitgezonderd producten die op maat zijn gemaakt. Dit doe je door de artikelen die je wilt terugsturen aan te melden als retour en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor de artikelen die je in plaats daarvan wilt ontvangen.

    Geld terug ontvangen
    Wij betalen het bedrag (exclusief eventuele retourname, verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen terug na ontvangst van de retouraanmelding. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

    Doorgaans handelen wij de retour binnen enkele werkdagen af. Je ontvangt dan direct je geld terug. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Heb je betaald via AfterPay of Op factuur? Dan wordt het bedrag verrekend met het openstaande saldo.

    Retouradres
    Emtrade.nl
    Afdeling retouren
    Dintel 4
    5422VT Gemert

    Ja, het is mogelijk om een artikel om te ruilen (op maat gemaakte producten uitgesloten). 

    Stuur ons een mail met je ordernummer en het artikel dat je zou willen ruilen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om dit in orde te maken.

    Over het algemeen hanteren we de volgende werkwijze:
    1. je retourneert het artikel dat je wilt ruilen;
    2. je plaatst een nieuwe bestelling voor het artikel dat je daarvoor in de plaats wilt ontvangen.

    De kosten voor de retour zijn voor eigen rekening. 

    Let op: zakelijke bestellingen kunnen niet (zonder onze toestemming) geretourneerd worden. Voor B2B bestellingen gelden andere algemene voorwaarden, waarmee je akkoord gaat bij het plaatsen van je bestelling.

    Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

    Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Heb je betaald via achteraf betalen, AfterPay? Dan laten wij hen weten dat de bestelling retour is gekomen.

    Heb je je bedacht? Of wil je toch liever een andere kleur, kwaliteit of artikel? 
    De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, mits anders afgesproken.

    Hieronder vind je een beknopte toelichting per retour status:

    Nieuw - Je hebt zojuist een nieuw retourverzoek ingediend via Mijn Account. Je ontvangt deze notificatie ter bevestiging.

    In behandeling - Wij wachten op de ontvangst van jouw retourzending. Na ontvangst verwerken wij jouw retour. Over de afwikkeling informeren we je via nieuwe updates over de retourstatus.

    Retour goedgekeurd - Wij hebben jouw retour ontvangen en geconstateerd dat de retourzending volledig en zonder schade is ontvangen. Wij betalen je zo snel mogelijk terug.

    Artikel(en) gecrediteerd - Je ontvangt een mail met de credit factuur voor de artikelen die zijn teruggestuurd. De terugbetaling vindt plaats op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van het beleid van jouw bank of kaartuitgever kan het 1 tot 5 dagen duren voordat het bedrag op jouw rekening is bijgeschreven.

    Verzoek afgewezen - Wij kunnen jouw retour helaas niet verwerken omdat deze in strijd is met ons retourbeleid. Wij informeren je over de reden van de afwijzing in een bericht.

    Geannuleerd - Het retourverzoek is geannuleerd, door jou of door ons.

    Laat een reactie achter

    * Verplichte velden

    E-mail

    Stuur ons een email. Snelle reactietijd.

    Social media

    Emtrade.nl

    Dintel 4
    5422VT Gemert
    Nederland Bekijk op Google Maps

    NL859074249B01
    72327510
    NL71BUNQ2032015994

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »